X
تبلیغات
چاپ افست

چاپ افست

انواع چاپ های دیجیتال

چاپ دیجیتال در واقع بخش کوچکی از تکنولوژی های دیجیتال است که بر اساس ارتباط دستگاه چاپ با کامپیوتر به منظور خواندن تصاویر دیجیتال و تبدیل آن به نسخه چاپی تعریف شده است. در این مقاله انواع چاپ دیجیتال را معرفی میکنیم:

انواع چاپ های دیجیتال : جوهر افشان

مرسومترین و شناخته ترین روش چاپ دیجیتال در کشور روش جوهر افشان است، عملکرد این دستگاه چاپ شبیه پرینترهای جوهر افشان شخصی ، البته در ابعاد صنعتی و با عملکرد گسترده دستگاه چاپ میباشد. دستگاه و ابزار این شیوه تنوع بسیار بالایی دارد و از انواع پرینترهای رومیزی تا ابعاد عریض ۵ متر را دربر میگیرد. سرعت پایین این روش باعث شده که نتوان آن را برای نسخه هایی که نیاز به چاپ تعداد زیاد دارند به کار برد، در این شیوه متخصصان چاپ دائما باید کیفیت جوهر دستگاه را بررسی کرده و از عدم اتمام آن اطمینان حاصل کنند.روش های چاپ دیجیتال روش دیجیتال نوری یا پرتوی

انواع چاپ های دیجیتال : چاپ نوری

در این روش تصویر مورد نظر را از طریق تابش شعاع‌ های نوری روی کاغذ های ویژه و حساس به نور – مشابه کاغذ عکاسی- ایجاد کرده و پس از مرحله ظهور ، تثبیت مینمایند. دستگاه‌ هایی که این روش را ممکن میکنند Photo Lab خوانده میشوند و در لابراتور های عکاسی قابل ملاحظه بوده و استفاده میشوند واین دستگاه ها کیفیت چاپی بسیار بالایی دارند. درحال حاضر دستگاه‌ های نوری با کیفیتی در ابعاد بسیار بزرگ ورقی و نیز رول تولید شده است.

انواع چاپ های دیجیتال : تونری

اساس این شیوه از طریق باردار کردن درام چرخانی توسط شعاع نور لیزر، تشکیل تصویر به وسیله مرکب‌ های پودری با نام تونر که قابلیت باردار شدن دارند و ذوب شدن این تونرها روی سطح کاغذ، شکل میگیرد.

انواع چاپ های دیجیتال : حرارتی

حرارت ناشی از لیزر و یا ماتریس های حرارتی با ایجاد فعل و انفعالات شیمیایی بر روی سطح کاغذ حساس، رنگ و تصویر تولید میکند. استفاده از این شیوه در دستگاه‌های کوچک تک رنگ مرسوم که تک برج هم خوانده میشود رایج است که متداول‌ ترین آن ها دستگاه‌ های فکس میباشند. این شیوه چندان مرسوم نیست.

انواع چاپ های دیجیتال : چاپ (DIRECT IMAGING)

درون این دستگاه های پلیت جاگذاری شده است. سیستم تهیه پلیت در این چاپگر ها درست مشابه تهیه پلیت در پیش از چاپ افست به روش دیجیتال است. این دستگاه ها تمام اتوماتیک بوده و توسط کامپیوتر مدیریت میشوند، به این ترتیب اطلاعات را به صورت فایل دیجیتال دریافت میکنند. دقیقا به همین دلیل برای چاپ های تعداد پایین توصیه نمیشوند .

انواع چاپ های دیجیتال : مارکرهای لیزری

این شیوه مخصوص صنایع تولیدی میباشد. این دستگاه‌ ها با قابلیت استفاده کاربردی که برای درج اطلاعات روی خط تولید محصولات، دارند طرفداران بی شماری در صنایع تولیدی پیدا کرده اند. در مارکر های لیزری اشعه لیزر با سوزاندن و حرارت، تصویر را بر روی سطح مورد نظر ایجاد میکند. این دستگاه‌ ها سرعت بالایی دارند و برای همین هزینه بر هستند.

انواع چاپ های دیجیتال : تصعید رنگ

این شیوه از درون چاپ حرارتی زاده شده و کیفیت و سرعت مناسبی دارد. در این دستگاه‌ ها مواد رنگی بر روی سلفون‌ هایی قرار دارد که پرتوهای گوناگون مانند لیزر و یا ماتریس‌ های حرارتی،‌ رنگ را از روی نوار های سلفون بخار کرده و بر روی کاغذ ثبت میکند. کیفیت چاپ این دستگاه ها به حدی است که باعث رواج آن ها در عکاسی ها شده است. ابعاد چاپی به طور معمول کوچک‌ است و دستگاه هایش هم چندان گران نیست اما هزینه چاپ توسط آن بسیار گران است.

یکی از کاراهایی که با دستگاه های چاپ دیجیتال انجام میگیرد ، چاپ کالک است.

با دستگاه پلاتر چاپ کالک نیز انجام میدهند و چاپ کالک یکی از کاربرد های اصلی دستگاه پلاتر میباشد.

برای چاپ کالک روی ما حساب کنید ما با دستگاه های پیشرفته چاپ همراه شما هستیم.

چاپ کالک روی لیوان ، چاپ کالک پلاستیکی و … همه در ایران زمین انجام پذیر بوده و کافیست برای سفارش با ما تماس بگیرید.


برچسب‌ها: چاپ یادداشت تبلیغاتی,چاپ یادداشت تبلیغاتی شما,یادداشت تبلیغاتی,
+ نوشته شده در سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ساعت ۱۳:۵۹ توسط اهورا وب دسته : نظر(0)

نکات طراحی یک کاتالوگ خوب

هر برند و کسب و کاری برای شروع فعالیت تجاری و اقتصادی خود نیاز دارد که در ابتدا خودش را معرفی و مطرح کند، حوزه فعالیت خودش را به مشتری بشناساند، خدمات و محصولات ارائه شده را معرفی کند و… این عمل هم به آشنایی هر چه بیشتر مشتری با کسب و کار منجر میشود و هم باعث ایجاد نوعی حس اعتماد، اطمینان و وفاداری میان برند و مشتریان قدیمی و جدید میشود. از این رو برای چاپ کاتالوگ پنج رنگ خود به یک شرکت چاپ معتبر مراجعه کنید.

نکات طراحی کاتالوگ 

اولین چیزی که برای نوشتن یک کاتالوگ نیاز است محتوا خوب است
باید محصول را با یک محتوا خوب معرفی کنید به این صورت که این محتوا هم نوشتاری باشد و هم تصویری. محصول خود را با تمام ویژگی هایی که دارد معرفی کنید حتی مشتریان معروف شما، شرکت شما و هر اطلاعات دیگری که به مشتریان کمک می کند تا تصمیم گیری درستی داشته باشند. محصول خود را حرفه ای معرفی کنید از ویژگی های بارزی که ان را از دیگر محصولات متمایز می کند استفاده کنید. کاتالوگ ها معمولا نباید طولانی و خسته کننده باشد بنابراین باید در کمترین جملات بتوانید بهترین معرفی را از محصول خود داشته باشید.

 یک تصویر خوب میتواند باعث جذب مشتریان شود
استفاده از تصاویر برای صفحات کاتالوگ لازم است و هم چنین برای دیزاین و طراحی اولین صفحه ی کاتالوگ 5 رنگ حتما از عکس محصولات خود استفاده کنید
تصاویر نباید ساده باشد بلکه باید نهایت خلاقیت در عکاسی و طراحی این تصاویر وجود داشته باشد و از جنبه های مختلف بتواند جذابیت ایجاد کند.

ایران زمین معتبر ترین شرکت در چاپ کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی شما

 اندازه ی کاتالوگ ها نه باید خیلی بزرگ و نه باید خیلی کوچک باشد
البته این بستگی بنوع کاتالوگ ها دارد چون گاهی کاتالوگ ها بصورت دفترچه هستند یا گاهی اوقات برای دسترسی مسافران در هواپیماها یا وسایل نقلیه عمومی استفاده می شوند اما معمولا کاتالوگ ها را با اندازه ی استاندارد تهیه می کنند.  حتما برای هر قسمت از کاتالوگ که می خواهید توضیحاتی بنویسید یک عنوان در نظر بگیرید تا ذهن خوانندگان منظم بتواند ویژگی های محصول شما را دریافت کند
حتما باید در طراحی کاتالوگ در ابتدا محصول و شرکت خود را معرفی کنید و این توضیحات باید بین ۵۰ تا ۱۵۰ کلمه باشد.

پیدا کردن شرکت چاپی معتبر را فراموش نکنید
استفاده از کاغذهای مرغوب برای کاتالوگ بسیار مهم است سعی کنید از کاغذهای روغنی استفاده کنید تا هم براق باشند و هم جلب توجه بیشتری داشته باشند و در نهایت رنگامیزی متنوع برای طراحی کاتالوگ ها را فراموش نکنید. برای دراوردن خروجی عالی و با کیفیت کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ ) با ایران زمین تماس بگیرید.
مطالب مرتبط:
آشنایی با خدمات ایران زمین
چاپ یادداشت تبلیغاتی برای صابکار بی اعصاب!


برچسب‌ها: چاپ یادداشت تبلیغاتی,چاپ یادداشت تبلیغاتی شما,یادداشت تبلیغاتی,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ساعت ۱۵:۴۵ توسط اهورا وب دسته : نظر(0)

نکاتی که قبل از چاپ استیکر باید بدانید!!

نکات قبل از چاپ استیکر این است که ابتدا محل مورد نصب باید تمیز شود و در صورت امکان ابتدا شسته و سپس استیکر نصب شود.

✅طرح‎هایی که روی استیکرها اجرا می‌شود نسبی و تقریبی است و می‌توان آن‌ها را با فاصله در فضای بیشتری جا داد.
✅برای زیبایی بیشتر استیکرها می‌توان به تناسب مکان مورد نظر آنها را بصورت عمودی و افقی نصب نمود.
نصب استیکر بسته به نوع کاربرد و فضای مورد استفاده آن به طریقه‎های متفاوتی چاپ می‌گردد.
✅اگر قرار باشد استیکر در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد و روی بدنه وسایل نقلیه‎ای همچون اتوبوس یا کامیونت یا قطار نصب شود، باید از نوع مرغوب و با کیفیت آن استفاده نمود زیرا باید مقاومت زیادی در برابر نور آفتاب، باران و انواع شستشوها داشته باشد.
✅ جوهرهای مورد استفاده در چاپ آن‌ها باید مرغوب باشند اگر مرغوب نباشد بعد از یک مدتی از بین میرود.

نکات قبل از چاپ استیکر

⭐قبل از چاپ استیکر نسبت به طرحی که می‌خواهید انتخاب کنید حتما پیش زمینه ذهنی داشته باشید. در غیر این صورت هنگام انتخاب به علت وجود طیف گسترده ای از طرح‎ها با مشکل مواجه خواهید شد.
⭐ابعاد محلی که قرار است در آنجا استیکر نصب شود را در نظر بگیرد.
⭐سایز استیکر باید متناسب با محل نصب باشد مثلا برای مکان‌های کوچک باید دنبال طرح‎هایی با سایز کوچک بود.
⭐اگر استیکر برای اتاق کودک می‌باشد باید در محلی دور از دسترس کودکان نصب شود.
نصب استیکر بر روی اتوبوس‎ها به دلیل وجود فرو رفتگی، برآمدگی و کناره‎های اتوبوس کار دشواری است. در این زمینه برخی افراد با فراگیری تخصص‎های لازم و تشکیل گروهای چند نفره کار نصب و ترمیم استیکر اتوبوس‎ها را انجام می‌دهند.

مطالب مرتبط : کاربرد های چاپ استیکر ، ویژگی و انواع چاپ استیکر ، چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها

برای چاپ استیکر در چاپخانه ایران زمین میتوانید با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید : 

تهران – میدان فاطمی -خیابان فاطمی – پلاک 14
Email: info@iranzamin.com
Phone: 021 88893140
Fax: 021 88893140


برچسب‌ها: چاپ استیکر,چاپ استیکر با کیفیت,چاپ با کیفیت استیکر,چاپخانه ایران زمین,نکات قبل از چاپ استیکر,
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ساعت ۱۵:۱۶ توسط اهورا وب دسته : نظر(0)

چاپ یادداشت تبلیغاتی شما

چاپ یادداشت تبلیغاتی شما در مرکز چاپ ایران زمین

ما صاحبکاری داریم که اعصاب برای ما و گرافیست شرکت و البته خودش نذاشته بود. آن قدر حساسیت روی هدایای تبلیغاتی شرکت نشان داده بود که میدانستیم اگر این کار درست پیش نرود خودش را لای در میگذارد و در را محکم میبندد! حتی امکان دارد کل پرنسل شرکت را مجبور به خوردن کاغذ های تبلیغاتی کند تا آرام شود ! گرافیست بیچاره هر چه طرح و ایده در چنته داشت رو کرده بود و با حساسیت بالا و حس وظیفه شناسی پیش میرفت. ولی با همه این ها وقتی به صاحبکار میگفتیم سخت نگیر میگفت :

تبلیغات معرف شرکته ، یادداشت های تبلیغاتی و چیزهایی که قراره چاپ بشن آبرو و اعتبار مارو نزد بقیه شرکت و ادارات بالا میبره و این باعث میشه تو یاد همه بمونیم و رشد کنیم

ما هم حق رو بهش دادیم و وقتی طرح یادداشت های تبلیغاتی و کاتالوگ آماده شد و روی مانیتور کامپیوتر آن را ملاحظه فرمودیم همگی داشتیم کف و خون بالا میاوردیم که به به چه کردی ! حالا با این تبلیغات شیک و خوشرنگت ایران که هیچی تو جهانم مطرح میشی.

گرافیست بیچاره که از زیر یک پروژه نفس گیر سربلند بیرون آمده بود جوری لبخند میزد و خوشحال بود که گویی برنامه های کرل و فتوشاپ هم کشف ایشان بوده و ایشان آن ها را طراحی کرده و به مصرف عموم رسانده ، از حق نگذریم حق هم داشت حسابی زحمت کشیده بود و چندماه تمام خون دل خورده بود!

 

    مطالب مرتبط :

آشنایی با خدمات ایران زمین ، هدایای تبلیغاتی و یادداشت تبلیغاتی

 

مسلما مرحله بعدی اجرای طرح ها بود. طرح های یادداشت های تبلیغاتی میرفتن تا روی همه یاداشت هارو کم کنن و مهمون شکت ها بشن .  دقیقا یادمه ساعت 9 صبح بود و صاحبکار عزیز میرفت تا تبلیغات رو چاپ کنه و بده دست رقیب و رفیق . بهش گفتم جناب کجا میبری چاپ میکنیشون ؟ گفت سرکوچمون یه جا هست هم نزدیکه هم زود تموم میشه . مگه مهمه کجا چاپ بشه آخه . چاپ چاپه دیگه و همونجور که زیر لب کلمات نامفهومی رو به زبون میاورد دور شد.

دوروز بعدش همگی با قیافه صابکار جان خواب از سرمان پرید . کم مانده بود خودش را له کند و از زیر در بیرون بیاید ! گرافیست بیچاره زیر میز قایم شده بود و منم سوت بلبلی زنان کارم را انجام میدادم اما زیر چشمی هم نگاه میکردم که چه شده است صابکار عزیز را !

یکهو اومد و گفت مردک چهار ضلعی ! گفتم من ؟ گفت نه تو که گردی ! اونی که اینا رو چاپ کرد ! و بعد تبلیغات رو گذاشت رو میز و بیرون رفت . ما کم کم جرائت کردیم و به کاغذ ها نزدیک شدیم. یکی کم رنگ تر یکی پرنگ تر . نوشته های یک معلوم نبود و نوشته های یکی از زیر هم مشخص بود . گرافیست بدبخت کم مانده بود تشنج کند که دوباره صابکار وارد شد . همگی خواستیم پناه بگیریم اما با قیافه ناراحت و مظلوم که رو به رو شدیم فهمیدیم الان باید دستمال کاغذی بیاوریم .

گفت اشتباه کردم ! گفتیم چرا گفت تبلیغات رو بردم دادم جایی که نه نمونه کارهاشونو دیدم نه میدونستم چه جوری کار میکنن . اونام اینارو تحویل دادن . یکی بالاتر یکی پایین تر . رنگ هارو نگاه کن آدم میخواد کور بشه نبینه . ادم میخواد دستش قطع بشه ولی این کیفیت کاغذ رو دست نزنه و همونجور که صداش بیشتر به گریه شبیه میشد گفت حیف این همه حرص خوردن من ! اگه بدونین یه کم پول بیشتر ازم گرفت به یه بهونه الکی که دیگه هیچی . همه ما آماده گریه بودیم که گفت تازه دیگه روم نمیشه ببرم بدم به بقیه شرکت ها . فکر میکنن ما کارامون مث این کثیف و بی کیفیته.

دیدم الاناس که مرد گنده واقعا بزنه زیر گریه ، گفتم حاجی بیخیال ! میدیم یه جا دیگه چاپ میکنه ! من یه جارو میشناسم به اسم ایران زمین که با کیفیت و اختصاصی کار میکنه . یعنی کاملا مثل شما حساسن و کار خوب دست مردم میدن. این شد که چند روز بعد یادااشت های تبلیغاتی خوشگلمون رو تحویل گرفتیم و بردیم برای بقیه !

اینم از شماره های تماس با ایران زمین:

Phone: 02188893140
Fax: 02188893140


برچسب‌ها: چاپ یادداشت تبلیغاتی,چاپ یادداشت تبلیغاتی شما,یادداشت تبلیغاتی,
+ نوشته شده در شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ساعت ۱۵:۵۷ توسط اهورا وب دسته : نظر(0)